کاسپین ماشین خاورمیانه

چهارشنبه 8:00 صبح الی 16:30
پنجسنبه 8:00 صبح الی 12:00 جهت تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن 09129583994 تماس بگیرید

آیا به خرید لیفتراک دست دوم فکر می کنید؟

آیا به خرید لیفتراک دست دوم فکر می کنید؟

به دلیل بالا بودن قیمت لیفتراک برای برخی از عزیزان، اقدام به خرید لیفتراک دست دوم می کنند؛ ولی متاسفانه اگر برخی از مسایل را در نظر نگیرید میتواند کل سرمایه شما را تباه کند.

pic30

نکات مهم لیفتراک دست دوم

پیشنهاد اول برای خرید لیفتراک دست دوم اقدام به خرید با یک فرد با تجربه است و یا اگر به چنین فردی دسترسی ندارید پیشنهاد می کنیم به این موارد دقت ویژه ای داشته باشید.

چقدر از لیفتراک استفاده می کنید؟

اولین موضوع مهم در خرید لیفتراک کارکرده میزان استفاده شما است. این مطلب را در نظر بگیرید که لیفتراک کارکرده به دلایلی مانند خرابی زیاد ( اصطلاحا به خرج افتادن لیفتراک ) ، جابجایی با لیفتراک تناژ بالاتر و یا ورشکستگی یا تغییر کار مالک قبلی دستگاه است.

خریداران لیفتراک با دیدگاه خرید و فروش خودرو که مالک در زمینه خودرو ممکن است ماشین کاملا سالم باشد اما به دلیل خرید ماشین با آپشن بالاتر یا نیاز مالی اقدام به فروش نماید که این موضوع در لیفتراک بسیار نادر مشاهده میشود.

خلاصه کلام اینکه اگر این لیفتراک دست دوم کارکرد خوبی داشت مالک آن اقدام به فروش نمیکرد!!

به این موضوع توجه بفرمایید که واردات لیفتراک دست دوم یا کارکرده چند سال است که ممنوع می باشد!!

با توجه موارد ذکر شده اگر ساعت کار با لیفتراک کم می باشد (پیشنهاد ما حداکثر 5 ساعت در هفته می باشد) می توانید از لیفتراک دست دوم استفاده نمایید.

و هر چه ساعت کار بیشتری دارید باید مدلهای خیلی بالاتر را خرید نمایید که در این حالت قیمت لیفتراک دست دوم به قیمت لیفتراک نو نزدیک می باشد و دیگر مقرون به صرفه نیست.

زمان تحویل لیفتراک چقدر برایتان حائز اهمیت است؟

زمان تحویل لیفتراک دست دوم به ظاهر فوری می باشد اما هنگامی که وارد پروسه خرید می شوید مقایسه و بازدید و تست از دستگاهها زمان بر می باشد

البته در حال حاضر اغلب تولید کنندگان و وارد کنندگان لیفتراک دستگاه صفر آماده تحویل دارند و چون پروسه های شرکتی مشخص و سازمان یافته است می توانید با برنامه ریزی لیفتراک را فوری تهیه فرمایید.

(توضیح اینکه در تناژ های رایج مثل 3 تن ، 5 تن ، 7 تن و... اغلب شرکتها در همان روز میتوانند دستگاه تحویل دهند)

آیا در مجموعه خود مکانیک بازرسی فنی دارید؟

در صورت خرید دست دوم، وجود یک مکانیک بازرس فنی لیفتراک از واجبات است. بخصوص به هنگام خرید وجود چنین فردی برای بازرسی کامل دستگاه بسیار موثر است. یا باید با جایی برای تعمیر و نگهداری لیفتراک قرار داد داشته باشید یا اینکه اپراتور ماهری برای این موضوع در نظر بگیرید.

( در لیفتراک صفر به علت نو بودن دستگاه همچنین داشتن گارانتی از این موضوع مستثنی هستید.)

آیا از نمایندگی معتبر خرید می کنید؟

خرید از یک نمایندگی معتبر این شانس را به شما می دهد که لیفتراک سالم و کم کارکردی را به شما معرفی کند ولی خرید لیفتراک از نمایندگی نا آشنا یک ریسک بزرگ است.

آیا اجرای ایمنی آن را چک کردید؟

مسئله مهم دیگر بررسی سالم بودن اجزای ایمنی مانند کمربند ایمنی، شاخک ها و چراغ های لیفتراک می باشد.

لاستیک ها در چه وضعیتی قرار دارند؟

یکی از بهترین راه های تشخیص وضعیت لیفتراک بررسی چرخ ها میباشد. با چک کردن لاستیک لیفتراک متوجه می شوید که لیفتراک روی چه سطحی و چه مدتی کار کرده است.

ضمانت نامه ای در اختیار شما قرار می گیرد؟

اگر حتی از نمایندگی معتبر می خرید، در صورت سالم بودن بودن دستگاه به شما ضمانت نامه ای هم تحویل می دهد اما در غیر این صورت هیچگونه ضمانت نامه ای را در نظر نمی گیرد.

با لیفتراک مورد نظر رانندگی کردید؟

اگر چنانچه هر ۷ مورد قبل را پشت سرگذاشتید، در نهایت یکبار بطور امتحانی با دستگاه رانندگی کنید تا برای شما روشن شود آیا این دستگاه آنقدر راحت هست که خود شما و یا کارمند شما برای مدت طولانی با آن کار کنید؟

لیفتراک دارای سند و برگ سبز گمرکی می باشد؟

حتما دقت فرمایید در خصوص اصالت لیفتراک و برگ گمرکی و سند را مطالعه بفرمایید تا در آینده مشکلی برای شما بوجود نیاید.

 


 

مطالب مفید دیگر:

 

چه زمانی برای تعویض لیفتراک فرسوده مناسب است؟

 

نکات مهم در هنگام خرید لیفتراک

 

لیفتراک کارکرده

 

اجزاء و قطعات لیفتراک

 

لیفتراک دیزل

 

لیفتراک برقی

 

لوازم یدکی و قطعا

 

لیفتراک دست دوم

 

سری های مختلف لیفتراک

 

لیفتراک برقی چیست؟

خواندن 7886 دفعه

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه می باشدو هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است

آدرس دفتر مرکزی : تـهران - خیابان قزوین - بعد از دو راهی قپان -خیابان حسینی - خیابان درویش - پلاک ۱۱۹ تلفن: 56071019 - 021